Social
Românii sunt din ce în ce mai interesaţi de hainele second-hand şi vintage de la branduri de lux

Românii optează tot mai des să achiziţioneze îmbrăcăminte second-hand sau haine de tip vintage, inclusiv branduri de lux precum Dolce Gabbana, Burberry, Gucci sau Dior, arată un raport publicat, luni, de o platformă de anunţuri online.
Conform datelor OLX, prin achiziţionarea îmbrăcăminţii preloved de lux, consumatorii conştientizează efectul pozitiv pe care îl au asupra mediului şi rolul activ în reducerea fenomenului fast-fashion.
Astfel, comerţul de produse second hand, în cadrul platformei, a permis reducerea emisiilor de carbon cu 1,7 milioane de tone şi, în acelaşi timp, economisirea a 18 milioane de metri cubi de apă şi a 209.000 de tone de materiale textile.
Utilizatorii preferă produsele din cadrul categoriei Modă & Frumuseţe, cu articole ale brandurilor de lux: Dolce Gabbana, Burberry, Gucci, Dior, Chanel sau Michael Kors. Adiţional, următoarele cele mai căutate categorii sunt: Casă şi Grădină, Electronice şi Electrocasnice.
Pe de altă parte, românii s-au implicat şi în activităţi de casă, iar alegerea obiectelor de grădină potrivite le-a permis să se bucure de activităţi, precum: grătarul, petrecerile în curte, picnicurile sau doar relaxarea în aer liber.
De asemenea, utilizatorii platformei OLX sunt interesanţi de gadgeturi performante, iar cele mai populare căutări pentru această categorie sunt pentru: tabletă, Iphone 14 Pro Max, frigider, boxe, laptop, boombox, JBL.

-
Educatie2 săptămâni ago
Locuri pentru candidaţii romi la şcolile de subofițeri ale Ministerului Afacerilor Interne
-
Asul de trefla2 săptămâni ago
De ce rom și nu țigan?
-
La zi2 săptămâni ago
Lăsatul secului pentru Postul Sfintelor Paşti
-
Programe Sociale3 săptămâni ago
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale: „Furnizarea de servicii integrate în comunităţile rurale”