Instituţiile şi companiile din subordinea PMB îşi suspendă temporar activitatea directă cu publicul, iar bucureştenii vor putea efectua plăţi online şi se vor putea adresa instituţiilor respective telefonic sau în format electronic, pe mail sau prin intermediul formularelor de contact de pe site.
Este vorba despre Societatea de Transport Bucureşti, Compania Municipală Termoenergetica, Compania Municipală Imobiliară Bucureşti, Poliţia Locală, muzeele, bibliotecile şi alte instituţii municipale, iar măsurile au fost luate pentru a preveni răspândirea COVID-19, informează PMB, prin intermediul unui comunicat.
* STB SA suspendă pentru o săptămână activitatea directă de relaţii cu publicul. Accesul publicului este restricţionat în toate clădirile administrate de societate, iar călătorii care vor să se adreseze STB SA o pot face în scris, la adresa de e-mail info@stbsa.ro. Pentru informaţii urgente pot apela numerele de telefon 021.9391 (informaţii referitoare la programul de circulaţie), 0213074426 (pentru comunicare inster-instituţională) sau 0213074180 (pentru probleme referitoare la titlurile de călătorie). STB SA anunţă pensionarii că activitatea de distribuire a cardurilor va fi suspendată până când situaţia o va permite. Activitatea de vânzare a titlurilor de călătorie va continua la toate centrele, iar activitatea de control al titlurilor de călătorie va continua, cu personal redus. Programul de transport nu se modifică, STB SA asigurând parcul maxim de vehicule.
* Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti suspendă în perioada 12 – 31 martie activitatea directă cu publicul. Cetăţenii se pot adresa companiei în scris sau prin e-mail la adresele relatii@cmteb.ro şi office@cmteb.ro, sau prin intermediul formularului de contact (https://www.cmteb.ro/contact-formular.php). Pentru sesizări legate de funcţionarea sistemului de termoficare, cetăţenii au la dispoziţie numărul de urgenţă 031.9442, iar pentru orice informaţii numărul TELVERDE 0800.820.002.
– În cadrul Direcţiei Tehnice-Dezvoltare, documentaţiile tehnice privind emiterea avizelor PUZ, PUD, amplasament, traseu, informare se depun doar online la adresa de e-mail avize@cmteb.ro.
– Activitatea cu publicul a Casieriei din sediul din strada Cavafii Vechi nr. 15, Sector 3 se închide în perioada 12-15 martie, măsura fiind decisă cu posibilitatea prelungirii. Cetăţenii sunt rugaţi să utilizeze cu prioritate modalităţile de plată on-line. Accesul vizitatorilor va fi limitat, pe cât posibil, din motive de siguranţă, fiind permis doar în caz de urgenţă.
* Compania Municipală Imobiliară Bucureşti suspendă, în perioada 12-20 martie, activitatea cu publicul la casieriile din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, cu posibilitatea prelungirii acestui interval. Astfel, activitatea de încasare a chiriilor, ratelor şi taxelor de concesiune pentru imobilele aflate în proprietatea Municipalităţii se va realiza exclusiv prin mijloacele alternative de plată: cont deschis la Banca Comercială Română pentru efectuarea plăţilor prin transfer bancar, plata la casieriile BCR sau la pay-point-urile din sucursalele BCR care au instalate astfel de echipamente bancare ori la staţiile SelfPay instalate în centre comerciale din Bucureşti. De asemenea, solicitările clienţilor – inclusiv cele privind transmiterea unor facturi şi calcularea unor penalităţi – vor fi trimise şi procesate online, la adresa de email office@cmibsa.ro.
* Biblioteca Metropolitană Bucureşti anunţă, de asemenea, închiderea tuturor filialelor sale pentru public, până la 31 martie.
* Muzeul Municipiului Bucureşti suspendă orice activitate cu publicul în intervalul 10-31 martie pentru: Palatul Suţu, Casa Filipescu-Cesianu, Muzeul de Artă Populară Nicolae Minovici, Observatorul Astronomic Vasile Urseanu, Muzeul Theodor Aman, Colecţia de Artă Ligia şi Pompiliu Macovei, Muzeul George Severeanu, Muzeul Frederic Storck şi Cecilia Cuţescu-Storck, Muzeul Victor Babeş şi Biblioteca Muzeului Municipiului Bucureşti.
* Direcţia Generală de Poliţie Locală a Municipiului Bucureşti suspendă activitatea directă cu publicul pentru persoane fizice şi juridice în perioada 11-20 martie, aceasta urmând a se desfăşura numai prin corespondenţă electronic şi telefonică. Cetăţenii care vor să depună petiţii sau alte documente au la dispoziţie adresa de email registratura.secretariat@plmb.ro şi numărul de telefon 021.539.14.79, în intervalul orar 08.00- 16.30, de luni până joi, iar vineri între orele 8.00- 14.00. Totodată, cetăţenii care nu au adresă poştală electronică pot depune documentele prin poşta/curier pe adresa din Bd. Libertăţii nr. 18, bloc 104, sector 5.
* Centrul pentru Seniori al Municipiului Bucureşti derulează activitatea cu publicul, în intervalul 16-31 martie, exclusiv în mediul online. Dosarele de înscriere din cadrul proiectelor permanente derulate de CSMB vor putea fi depuse online, la următoarele adrese de email: pentru „Lumina ochilor” – luminaochilor@cs-mb.ro; pentru „Aniversarea Căsătoriei” – aniversareacasatoriei@cs-mb.ro; pentru „Vieţi centenare” – vieticentenare@cs-mb.ro, pentru Screening cancer colorectal – testfit@cs-mb.ro Documentele trebuie completate, semnate, înscris pe fiecare dintre ele „Conform cu originalul” şi scanate, ulterior trimise pe email-ul corespunzător proiectului. Pentru mai multe informaţii, cetăţenii pot apela numerele de telefon: 0784.253.108 / 0785.199.197 / 0786.980.726.
* Biroul de Relaţii cu Publicul al Centrului pentru Tineret al Municipiului Bucureşti din Şos. Ştefan cel Mare nr. 38 îşi suspendă activitatea în perioada 12- 31 martie. Pentru mai multe informatii, cetăţenii au la dispoziţie numărul de telefon 0721.776.018 sau adresa de email constituireafamiliei@ctmb.eu. Dosarele care au termen limită în perioada suspendării activităţii se vor putea depune după data de 1 aprilie.
* La PROEDUS – Centrul de proiecte educaţionale şi sportive al Municipiului Bucureşti – activitatea cu publicul se va realiza exclusiv online, începând din 11 martie, până la o dată ce urmează a fi comunicată ulterior.
* În perioada 11-31 martie, la nivelul Creart se suspendă activitatea de relaţii cu publicul la sediu, audienţele, şedinţele de lucru de orice fel, inclusiv pentru organizarea manifestărilor cultural artistice. Pentru persoane fizice şi juridice, fluxul documentelor se va desfăşura numai prin corespondenţă poştală sau electronică.
* Şcoala de Artă Bucureşti îşi suspendă temporar cursurile, în perioada 9-31 martie.
* Administraţia Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic suspendă activitatea cu publicul la sediul instituţiei, în perioada 11-20 martie. Orice solicitare poate fi trimisă pe adresa de e-mail a instituţiei, office@amccrs-pmb.ro, iar Serviciul call-center, 021-9529, va fi activ în continuare.
* Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic suspendă, între 11 şi 20 martie, activitatea directă cu publicul, audienţele, concursurile. Activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura numai prin corespondenţă poştală sau electronică.
* Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane îşi suspendă între 12-16 martie programul de lucru direct cu publicul şi va asigura în această perioadă doar serviciile de înhumare şi incinerare.
* Administraţia Fondului Imobiliar suspendă activitatea de lucru direct cu publicul în perioada 11-22 martie. Cetăţenii care doresc să contacteze AFI au la dispoziţie adresa de email afi@pmb.ro, numărul de fax 021.311.23.80 şi numerele de telefon 021.315.68.40, 021.315.68.47 şi 021.315.68.48. Eliberarea documentelor se va face doar pe bază de programare telefonică prealabilă, de marţi până joi, în intervalul orar 11.00 – 14.30.
* Administraţia Grădinii Zoologice Bucureşti suspendă activitatea directă cu publicul în perioada 11-20 martie inclusiv, cu posibilitatea de prelungire.